Thursday, July 3, 2014

Zurlica, masina de scris din copilarie

Tie iti place sa-ti decorezi casa cu zane cu obiecte vechi, din copilaria ta sau primite de la parinti, bunici si strabuni ? Eu ador sa am legaturi speciale cu obiectele din casa cu zane ! Dintre toate minunile decorative, cel mai mult iubesc obiectele care au facut parte din evolutia mea, care m-au ajutat sa cresc si sa fiu ceea ce sunt azi. Masina de scris este cea care mi-a vazut prima toate poeziile scrise in adolescenta, este cea care a aflat prima toate stirile si reportajele realizate pe vremea cand calculatorul era un lux si un obiect SF...Astazi, Zurlica (asa o cheama pe masina mea de scris, pentru ca facea zarva multa, cand era in verva !) este pazita cu strasnicie de batranul carturar, un batran soricel lucrat manual, pe care il iubesc cu patos!

Tu ce obiecte din trecutul tau ai pastrat ?

No comments:

Post a Comment